Η εκδότρια Λουίζα Ζαούση


Η Λουίζα Ζαούση μας μιλάει για τα 25 χρόνια που συμπλήρωσε η Ωκεανίδα αλλά και για τα χρόνια που έρχονται.

This entry was posted in Συνέντευξη and tagged , . Bookmark the permalink.

23 Responses to Η εκδότρια Λουίζα Ζαούση

  1. Ο/Η Des Orf λέει:

    Aπλά υπέροχη η ΚΥΡΙΑ Ζαούση! Της εύχομαι ακόμη καλύτερα αναγνώσματα, την έκδοση ακόμη περισσότερων ΚΑΛΩΝ βιβλίων με την προσδοκία πως θα παραμένει το ίδιο πρόσχαρη, δημιουργική και γεμάτη ζωντάνια όσο μπόρεσα να διακρίνω απ’ αυτό το μικρό βίντεο! Σειρά μου λοιπόν να της πω ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΥ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ…

    Με αγάπη, Des Orf,μία από τις χιλιάδες πιστές αναγνώστριες των εκδόσεων Ωκεανίδα, .. 🙂

    • Ο/Η louisa zaoussi λέει:

      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Ζεστάνατε την καρδιάμου! Σ΄αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάμε όλοι, θέλει κουράγιο για να κρατήσουμε το κεφάλι ψηλά και το ηθικό μας ακμαίο. Αλλά πρέπει. Το χρωστάμε στον εαυτό μας και παρόλο που ακούγεται κάπως ανεδαφικό, εγώ ειλικρινά είμαι αισιόδοξη. Θα τα βγάλουμε πέρα. Θα κάνουμε όλοι το καλύτερό μας και το δικό μας καλύτερο είναι ανυπέρβλητο. Το φθινόπωρο η μικρή Ωκεανίδα θα τολμήσει
      έναν εκδοτικό άθλο. Θα κυκλοφορήσει το επικό μυθιστόρημα της Άιν Ραντ » Ο Άτλας επαναστάτησε», που λες και γράφτηκε για μας τώρα. Θα δημοσιεύουμε σε συνέχειες κάθε μέρα στο blog μας από μια σελίδα μέχρι τον Οκτώβριο. Πολιτισμική επίθεση στην πολιτική κακομοιριά!

      • Ο/Η Des Orf λέει:

        «Συμπτωματικά» είμαι και εγώ από τις αισιόδοξες! Λοιπόν ΚΥΡΙΑ Ζαούση, νομίζω πως πολλοί θα σπεύσουμε να στηρίξουμε το τόλμημα σας το φθινόπωρο! ΚΡΑΤΑΤΕ ΓΕΡΑ και πάντα με ΧΑΜΟΓΕΛΟ!
        Με αγάπη Des Orf

    • Ο/Η louisa zaoussi λέει:

      Γειά σου Ελσάκι! Σ΄ευχαριστώ.Αλλά το
      μπράβο να μου το πεις όταν θα βγουμε νικητές από αυτή τη θύελλα.

  2. Ο/Η maria koulouri λέει:

    υπεροχη και ζηλευτη παρουσια.. η κ. ζαουση! εκμπεμπει ολη την αγαπη προς το βιβλιο και τη δουλεια της.. που βγαινει μοιραια – ευτυχως – και σε μας τους αναγνωστες.. με τη σωστή επιλογη των βιβλιων που εχουν εκδοθει, ταξιδεψει και φτασει στα χερια μας!

    αγαπημενος οικος… αγαπημενη η ασημενια σειρα..ταγμενη ήμουν, πιστή της φιλη!
    .. στενοχωρεθηκα λιγο οταν άλλαξε.. το ομολογώ..
    ειμαι σιγουρη στα χρονια που θαρθουν, η ωκεανιδα, θα συνεχισει με την ιδια αγαπη να μας προσφερει σωστες επιλογες στο δυσκολο αυτο χωρο του βιβλιου… αλλωστε οι ευχες των χιλιαδων αναγνωστων και φιλων ειναι μαζι της, και μαζι σας, αγαπητή κ. Ζαουση!

    • Ο/Η louisa zaoussi λέει:

      Να΄ στε καλά! Δεν ξέρετε πόσο κουράγιο μου δίνουν τα λόγια σας. Ναι, θα συνεχίσουμε με την ίδια αφοσίωση κι αγάπη, χωρίς να βάλουμε νερό στο κρασί μας, έστω και στους δύσκολους αυτούς καιρούς. Και θέλω να ελπίζω ότι ποτέ δεν θ΄απογοητεύσουμε τους αναγνώστες που μας στήριξαν τόσα χρόνια. Να΄στε σίγουρη ότι οι ευχές σας
      θα πιάσουν τόπο. Σας ευχαριστώ.

  3. Είμαι περίφανος για την μητέρα μου και την θαυμάζω όλο και περισσότερο όσο μεγαλώνω διότι αντιλαμβάνομαι την δύναμη της ψυχής της. Ελπίζω να είναι πάντα καλά και αισθάνομαι πιό τυχερός από εκείνη διότι εγώ τουλάχιστον την άκουσα να μου λέει μπραβο Αλέξανδρε!

    • Ο/Η louisa zaoussi λέει:

      Αλεξανδράκι μου, χίλιες φορές μπράβο σου. Εγώ να δεις τι περήφανη είμαι για σένα!
      Τίποτα δεν μας χάρισαν, όλα τα κερδίσαμε με τον κόπο μας κι ελπίζω ότι εσύ τώρα θα απογειωθείς!

  4. Ο/Η Mimi Filippidis λέει:

    Λεπτότητα, ευγένεια, δυναμισμός, τρυφερότητα, καλλιέργεια, γοητεία, χιούμορ…Τι ωραίο να υπάρχουν τέτοιες σύγχρονες γυναίκες! Και βέβαια, τι μεγάλη ευτυχία να τις συναντήσεις στην πορεία της ζωής σου!!!

    • Ο/Η louisa zaoussi λέει:

      Ποιός μιλάει, που εσύ είσαι σκέτη γοητεία! Μήπως εγώ δεν είμαι τυχερή που σε γνώρισα; Είμαι πολύ υπερήφανη που μπόρεσα να προβαλω το έργο σου. Περιμένω τη συνέχεια!

  5. Ο/Η katerina lambrou λέει:

    Μου άρεσε και με συγκίνησε πολυ η συνέντευξή σας… Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι σαν και σας που αγαπούν τόσο τα βιβλία και δη τα έντυπα.
    Σας γνώρισα πολυ μικρή, αλλα θαυμάζω και παρακολουθώ το έργο σας πολλα χρόνια τώρα.
    Υποστηρίζω την Ωκεανίδα όσο και όποτε μπορώ.
    Μου αρέσει τοσο πολυ που υπάρχει ένα βιβλιο για τον καθε τύπο ανθρώπου, ακομα και γιαυτούς που λένε πως δεν τους αρέσει το διάβασμα!
    Νάστε πάντα καλα.

    • Ο/Η louisa zaoussi λέει:

      Τα καλά σου λόγια μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω τη δουλειά μου με την ίδια αγάπη και πίστη. Πού να δείς τι ετοιμάζουμε για το φθινόπωρο!

  6. Ο/Η Ρέα Σταθοπούλου λέει:

    Κυρία Ζαούση,
    Πολύ άμεση και ειλικρινής. Μέσα από τα λόγια σας βγαίνει η αγάπη σας για τη δουλειά σας, για το βιβλίο, αλλά και η επιμονή στο στόχο με πίστη πως το καραβάκι θα ξεπεράσει τις φουρτούνες, συστατικά τα οποία εξηγούν την μέχρι τώρα επιτυχία και την εγγυώνται για το μέλλον.

    • Ο/Η louisa zaoussi λέει:

      Λουίζα με λένε, προς Θεού! Με βιβλία όπως το τελευταίο δικό σου, πώς να μην ξεπεράσουμε τη φουρτούνα;
      Κι εσύ κι εγώ είμαστε σε μια ηλικία που πια ξέρουμε πως η ζωή δεν είναι ειδύλλιο.
      Σ΄έχω στην καρδιά μου.

  7. Ο/Η Άννα Γαλανού λέει:

    Ανήκω κι εγώ στους αισιόδοξους ανθρώπους. Τα λόγια σου είναι βάλσαμο προοπτικής και αισιοδοξίας στη τόσο ξερή εποχή μας. Αγαπάς το βιβλίο, αυτό είναι πολύ σημαντικό και το έχεις αποδείξει με τον αγώνα που κάνεις γιαυτό τόσα χρόνια.
    Η »μικρή» Ωκεανίδα, όπως την αποκαλείς έχει ΜΕΓΑΛΗ ψυχή και ακόμα μεγαλύτερη αγκαλιά.
    Ανήκω στις τυχερές που έχω την ευτυχία να μοιράζομαι μαζί σου τις σκέψεις μου.
    Σ’ αγαπώ Λου!!!

  8. Παρ’ όλο που τις σκέψεις μου τις έχω εκφράσει προφορικά δεν μου αρκεί, γιατί ο γραπτώς λόγος μου ταιριάζει καλύτερα. Στο βίντεο είδα μια γοητευτική, έξυπνη γυναίκα που ξέρει να δίνεται σ’ αυτό που κάνει με τη ψυχή και δεν παύει να παλεύει με αισιοδοξία και χιούμορ. Όταν σε συνάντησα Λουίζα διαπίστωσα πως αυτά που είδα στο βίντεο ήταν λίγα μπορστά στην εκρικτική προσωπικότητα που εκπέμπεις. Μοιάζει η αγκαλιά σου με την απεραντοσύνη της θάλασσας. Σου εύχομαι να δαμάσεις όλες τις φουρτούνες και να επικρατήσει γαλήνη στις ακρογιαλιές σου.

    • Ο/Η louisa zaoussi λέει:

      Σε χιλιοευχαριστώ.Και να σου πω ακόμα μια φορά πόσο χάρηκα που σε γνώρισα. Νά μια επιπλέον χαρά που μου προσφέρει η δουλειά μου, να δημιουργώ καινούργιε φιλίες.Σε γλυκοφιλώ. Λουίζα

  9. Ο/Η Κώστας Κασσιός Ομότιμος Καθηγητής ΕΜΠ λέει:

    Και κάτι που ξεπερνάει το δημιουργικό σας έργο στις πετυχημένες και αγαπημένες εκδόσεις .
    Είναι και η αγάπη σας στη φύση και τα ζώα. Θυμάμαι τον αγώνα σας για να σωθεί ,που τελικά χάρη σε σας σώθηκε ο δύσμοιρος …»μπαμπουίνος» .Μου το θύμισε και ας πέρασαν σχεδόν είκοσι χρόνια..από τότε η τόσο γλυκειά σας βιντεοεξομολόγηση.

    Θα ξεπεραστεί και αυτός ο τωρινός σκόπελος γιατί υπάρχουν ανταγωνίστριες σαν και σας.

    Φιλικά
    Καθηγητής Κώστας Κασσιός

    • Ο/Η louisa zaoussi λέει:

      Τι αγώνας για να σωθεί ένα καημένο ζώο … Τι θέλουν οι άνθρωπο κι απλώνουν χέρι στην άγρια φύση; Μόνο καταστροφή φέρνουν. Ο βαβουίνος πήγε τελικά σ΄ενα ελεύθερο πάρκο στη Γαλλία. Ελπίζω να έζησε καλά.
      Ξέρετε, όλοι στην οικογένειά μου αγαπούν τα ζώα και τα σέβονται. Παιδιά κι εγγόνια. Μπορεί το γονίδιο να προέρχεται από τον Δανό παπού μου που ήταν κτηνίατρος. εδώ και πάνω από εκατό χρόνια.
      Όσο για τα βιβλία, σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Κάνω το καλύτερό μου!

  10. Ο/Η Apo Rou λέει:

    Γεια σας, θα ήθελα να σας πω ένα πολύ μεγάλο μπράβο για την εκπληκτική δουλεία σας, παρόλο που είμαι 13 χρονών. Λατρεύω το διάβασμα, γιατί πιστεύω ότι κάθε βιβλίο σε ταξιδεύει σε ξεχωριστούς τόπους, ταξίδια κουλτούρες. Επιπλέον, θα ήθελα να σας πω ένα τεράστιο «Ευχαριστώ», γιατί είστε ο καλύτερος ο εκδοτικός οίκος της μητέρας μου, η οποία γνώρισε τις εκδόσεις σας από τα πρώτα σας βήματα με το βιβλίο: «Ψάχνοντας για κοχύλια» το οποίο -μάλιστα- το είχε αγοράσει πριν βγει το καινούριο σύμβολο των Εκδόσεων. Το βιβλίο αυτό έγινε το αγαπημένο της και μέχρι στιγμής κανένα άλλο δεν το έχει ξεπεράσει..!
    Επίσης, θα ήθελα να πω ότι το καραβάκι, το σήμα δηλαδή των εκδόσεων είναι το αγαπημένο μου από όλους τους άλλους εκδοτικούς οίκους. Με ταξιδεύει…! Όταν διαβάζω κάποιο βιβλίο των εκδόσεών σας, νομίζω πως ανεβαίνω πάνω στο υπέροχο καράβι και μπαίνω μέσα στο βιβλίο ταξιδεύοντας το.
    Όσο γι’ αυτήν τη δύσκολη στιγμή, μην ανησυχείτε: μπόρα είναι, θα περάσει… πού θα πάει;

    Εμένα με λένε Απόστολο και… όπως θα καταλάβατε, λατρεύω το διάβασμα. Η αγαπημένη μου συγγραφέας είναι η Στέφανι Μάιερ. Τώρα θα πάω Δευτέρα Γυμνασίου και το όνειρο, ο στόχος [γιατί αυτά πάνε μαζί] της ζωής μου είναι να μπορέσω να γίνω μεταφραστής, το οποίο θα το καταφέρω, γιατί όποιος θέλει κάτι πάρα πολύ, φυσικό είναι… να τα καταφέρει! Ας πάρω, λοιπόν, το καράβι σας και ας ταξιδέψω στη δική μου μεγάλη Ιθάκη…
    Καλές Επιτυχίες!!!

  11. Ο/Η louisa zaoussi λέει:

    Απόστολε, με κατασυγκίνησες. Και βέβαια θα γίνεις μεταφραστής, αν αυτό θέλεις. Ό,τι θέλουμε κάνουμε. Φτάνει να το θέλουμε πολύ. Ο Νίκος κι εγώ σε προσκαλούμε να περάσεις από την Ωκεανίδα,να σε κεράσουμε πορτοκαλάδα ή λουκούμι ή ό΄τι άλλο προτιμάς και να μιλήσουμε για τα βιβλία. Σε περιμένουμε.

    • Ο/Η Apo Rou λέει:

      Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να περάσετε ένα υπέροχο και ξεχωριστό τετραήμερο!

      Και, όπως, και οι Έλληνες τότε δεν το έβαλαν κάτω, έτσι και τώρα, εμείς δε θα το βάλουμε κάτω!
      Μπορεί να μην έχουμε λεφτά, ευτυχία στη ψυχή μας, γαλήνη σπαρμένη στο περίγραμμα της αύρας μας ή ακόμη και τροφή!
      Αλλά αυτό που μας απομένει και δε θα μπορέσει να μας το πάρει ποτέ και κανείς είναι ο νους μας. Ποτέ και κανένας δε θα μπορέσει να μας κλέψει τις ιδεολογίες μας, τις σκέψεις και πόσο μάλλον τα συναισθήματα που χαρακτηρίζουν την κάθε μας στιγμή και φαντασίωση! ΠΟΤΕ!
      Όπως, λοιπόν, εκείνη την εποχή είπαν το ιστορικό «ΟΧΙ!», έτσι κι εμείς τώρα, σε αυτές τις δύσκολες οικονομικά περιόδους, θα λέμε «ΠΟΤΕ! Ποτέ δε θα μπορέσετε να κλέψετε τις αντιλήψεις μου!»

      ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ…

      Παλιά, ο ελληνιστικός χώρος ήταν όπως για σήμερα η Αμερική. Και η Αθήνα όπως για σήμερα η Νέα Υόρκη! Η γλώσσα των προγόνων μας ήταν η σημαντικότερη όλων των υπολοίπων γλωσσών. Πίσω από την «παράσταση» που έδινε η Ελλάδα τότε, στα παρασκήνια, δηλαδή, υπήρχε το φιλότιμο και η εξυπνάδα. Τώρα πίσω από την Ελλάδα υπάρχει ο εξευτελισμός παγκοσμίως! Και ρωτώ, γιατί; Γιατί να υπάρχει αυτός ο εξευτελισμός από τους υπόλοιπους λαούς; Μας εξευτελίζουν δημοσίως γιατί; Επειδή τους δώσαμε τα «φώτα» μας σε τόσες επιστήμες; Αυτό είναι το «ευχαριστώ» από τους υπόλοιπους λαούς; Ο εξευτελισμός και η κοροϊδία προς την Ελλάδα, που χωρίς αυτήν, η ιατρική, τα μαθηματικά η φιλοσοφία και άλλες επιστήμες δε θα είχαν προχωρήσει καθόλου;

      Πάρτε για παράδειγμα τη Γερμανία. Οι Γερμανοί τι ήταν πάντα; Ήταν ένας εχθρικός, βάρβαρος και βόρειος λαός. Αυτό ήταν, αυτό παραμένει και στο σήμερα, και αυτό θα παραμείνει για την υπόλοιπη ιστορία του έθνους τους. Εμείς, παλιά, ήμασταν ο πιο εφευρετικός λαός του κόσμου, αλλά τώρα δεν είμαστε! Και το παραδεχόμαστε, ναι, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΩΡΑ!! ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑ, ΤΟ ΧΡΗΜΑ, ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!! Το χρήμα διαφθείρει και έχει αποδειχθεί πολύ καλά αυτό!

      Ας μη το βάλουμε κάτω, λοιπόν! Να συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε και να αλληλοϋπερασπιζόμαστε, για να λέμε ότι είχαμε μαι καλή ζωή, μέχρι να μας τυλίξουν οι νεφέλες του Θεού και να μας πάνε στο Άγνωστο…

      ΚΕΙΜΕΝΑ: Απόστολος Ρούσσης

Σχολιάστε

