Οι ήρωές μου


Οι ήρωές μου δεν έχουν τίποτα το εξαιρετικό. Έχουν κάτι να πουν στους ανθρώπους αλλά δεν ξέρουν πώς, οπότε μιλάνε μεταξύ τους. (από μια συνέντευξη του Μουρακάμι το 2006)

This entry was posted in Συνέντευξη and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to Οι ήρωές μου

  1. Ο/Η Ιουλία λέει:

    Διαβάζω αυτές τις μέρες το «κουρδιστό πουλί» και έχω μαγευτεί από τη γραφή του!

    • Ο/Η louisa zaoussi λέει:

      Εγώ το διάβασα στα ελληνικά (το είχα διαβάσει πολύ νωρίτερα στα αγγλικά) καθηλωμένη στο κρεβάτι στο νοσοκομείο, μετά απο μια πολύ βαριά εγχείρηση στη σπονδυλική στήλη.
      Το λέω αυτό γιατί πρέπει να σε συναρπάζει ένα κείμενο για ν΄αντέχεις να το διαβάζεις όταν έχεις τέτοια χάλια. Ο Murakami είναι πολύ μεγάλος. Χαίρομαι πολύ που μαγευτήκατε κι εσείς.

  2. Ο/Η Des Orf λέει:

    Aγαπητή Ιουλία,
    Είμαι και εγώ μία από τις πιο ένθερμες θαυμάστριες του Χ.Μουρακάμι. Θα πρότεινα να βρείτε και να διαβάσετε και το έτερο αριστούργημα (κατά πολλούς θαυμαστές του συγγραφέα είναι το δεύτερο καλύτερο…) «Kafka on the Shore» ή Ο Κάφκα στην Ακτή! Εκεί πιάνει όντως τόπο η παρελθούσα ενασχόληση του συγγραφέα με το αρχαιοελληνικό δράμα, καθώς ο μίτος του μύθου της ιστορίας του 15χρονου ήρωα ξεκινά από εκείνον του αρχαίου Οιδίποδα και της Ιοκάστης.
    Θα με θυμηθείτε!

Σχολιάστε

